måndag 11 januari 2010

Viktiga saker att veta!

Var på lillebrors sida och kollade, han hade en länk till en tuff video. Men det som slog mig var inte hela videon, utan de här freakshow-människorna som mässade 'Gooble Gobble, One of us!' Som tur var fanns de som egen video på Youtube. Filmen heter Freaks, och den får jag nog ta och leta reda på.:-)



Varför bryr han sig om sånt här undrar ni säkert. Jodå, så här är det: Detta är ju vad som gav The Ramones deras stridsrop. Gabba Gabba (Hey). Lyssna på låten Pinhead så hör ni mässandet 'Gabba, Gabba, We accept you, We accept you, One of us'. Att det sedan är min absoluta favoritlåt med Ramones gör ju inte saken sämre.

3 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Ibland undrar jag var du får plats med all viktig information. Önskar att jag oxå kom ihåg som du och lillebror.
kram syster yster

Anonym sa...

Brodern är inte helt frisk helt enkelt. Och det är vi tacksamma för :)./Lillebror

Anonym sa...

Jag har numera ny bloggadress. http://krax.musicblogg.se.

ofrivilligt ändrad och det funkar inte ett skit men adressen skall vara så./Krax