lördag 23 januari 2010

Tyvärr!



Ibland får man inse hur krass TV-världen är, ni har säkert läst om striden runt The Tonight Show. Nu ska ju Jay Leno komma tillbaks och NBC's höjdare är säkert lyckliga. Däremot tror jag inte jag är den enda som känner tvärtom.

Släng Leno på tippen och låt Conan göra sitt, Leno är den mest inställsamme och trista intervjuare som funnits på TV. I natt gjorde Conan sitt sista avsnitt, och jag hoppas verkligen att han kommer tillbaka i någon form. Han är en alleles för stor personlighet för att inte synas i rutan.

2 kommentarer:

Barasara sa...

Håller med dig.

In i det längsta höll jag på Letterman i striden mellan Letterman och Leno. Men när det sen kom fram att Letterman var en otrogen skit i kubik ändrade jag mig.

Men Conan slår bägge på fingrarna.

hoodoo sa...

Jag gillar trots allt Letterman allra bäst, när han har någon på besök som han inte delar åsikt med (kolla en del klipp när halvfascisten Bill O'Reilly är där) så tvekar han ju inte på att ta en debatt. Leno skull bara fråga hur deras semester varit. Conan är inte långt efter Letterman, men sedan är han ju 20 år yngre också.