onsdag 6 januari 2010

Frånvaro


Har för tillfället en ytterst svajig internetuppkoppling. Min router och Telia kommer inte riktigt överens, med påföljd att min laptop tappar nätverket hela j*a tiden. Eftersom jag jobbar natt så är lusten att bråka med det minimal, eftersom jag har sämre tålamod än vanligt.

Det är därför jag inte fått ut några inlägg de senaste dagarna, och med nöd och näppe idag. En låt om passar en dag som denna är denna Motörhead - Bomber. Eller vilken annan Motörhead låt som helst. Brukar använda de som avreagering på jobbet när jag blir ilsk. In med propparna i öronen och sedan Motörhead på högsta volym. Sedan arbetar man riktigt bra, tänk om SAF skulle veta detta. Tänk vad det skulle låta överallt... :-)

Hittade även denna på spotify Motörhead - Breaking The Law. Motörhead och Judas Priest är ju inte normalt något man tänker på i samma mening.

Inga kommentarer: