onsdag 11 november 2009

Hyfsade TV-Serier

Har fått upp ögonen för ett par tv-serier som är värda att nämna, av ett par orsaker, dels är serierna bra i sig. Men det roliga är att det är paret Bundy från Married with children som har stora roller i bägge två.

Först Peggy (Katey Sagal) i Sons Of Anarchy . En serie som bäst kan beskrivas som The Sopranos, men med ett MC-gäng. Men nu är även Al (Ed O'Neill) tillbaks i rutan i Modern Family, jag har bara sett två avsnitt än så länge, men den verkar riktigt lovande.

Oavsett vilket så är det skönt att se det mest missanpassade paret i TV-historien tillbaks i rutan.

2 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Kul med tips om både musik och tv-serier. Fast det klart enligt er, mina kära bröder, så har jag varken musiksmak eller bra humor...
kram systeryster

Unknown sa...

Lite lätt fånigt att vi tipsade om samma grupp idag, men jag hänvisade samtidigt att det är ifrån dig som jag rippat min musiksmak så det kanske inte är så konstigt.