lördag 14 november 2009

Dagens Topp 3 091114


Idag får det bli en topp tre lista. Vaknade upp i morse med 'Förord till livet' rullande i huvudet, får ta det som ett tecken att det är dags att uppmärksamma Johan Johansson. Sedan KSMB har han ju varit min stora ledstjärna inom musiken. Till min stora sorg såg jag att han inte finns på Spotify, inte så mycket för egen del, men jag hade unnat fler människor möjligheten att hitta hans alster. Nu finns ju både Strindbergs och KSMB, så håll till godo med det.

1. KSMB - Förord till livet
2. Strindberg - Kvasibarn
3. Johan Johansson - Va?!

Det skulle givetvis varit en topp 4, men det fanns inget John Lenin på varken Spotify eller YouTube. Men har du tillgång till den, så spela 'Jag är sol'.

1 kommentar:

Unknown sa...

Grym trippel! Visst är det svårt att hålla sig till en låt om dagen.