onsdag 20 april 2011

Utmaningen dag 17 - En låt som du ofta hör på radio



Dag 17 - En låt som du ofta hör på radio

Eftersom jag inte lyssnar på radio överhuvudtaget, hemma lyssnar jag knappt på musik längre. Jag antar det har med bullret på jobbet att göra, öronen är tillräckligt trötta när jag kommer hem. Och på jobbet går det bara få in rix & Megapol, i synnerhet eftersom jag inte vill höra varken Tomas Ledin eller Uggla så går det inte lyssna på dem.

Så jag har min egna radio i telefonen. Och den som gått varmast sista året är den här. Tyvärr fanns ingen bra video med Annika Norlin också på Youtube, men denna duger gott. Packet gjorde ju en riktig triumfartad comeback med denna skivan, tyvärr verkar inte svenska folket fattat hur bra den är.

1 kommentar:

Annika kort & gott sa...

Den skivan går varm här hemma! kram syster yster