onsdag 29 september 2010

Hårt mot hårt


Efter en lång inaktivitet här ska jag försöka bättra mig. Om inte annat ska jag försöka klämma ur mig lite kul skivtips och lite roliga listor. Jag har nämligen insett att det är dags att förnya min musik lite grann för arbetet, det mesta har rullat sedan stenåldern där.

Nåja, första är en riktigt kul skiva jag sprang på när jag skulle lyssna på Hellacopters, det visade sig finnas en tribute platta med rockabilly-versioner av Hellacopters låtar. Det lät som en omöjlighet, men funkade faktiskt över förväntan.

http://open.spotify.com/user/hoodoo42/playlist/1zdsJJdyeFyrF20QcUFhQD

2 kommentarer:

Krax sa...

Det uppskattas om du sätter igång igen.

Efter en snabb lyssning på ditt tips är jag klart osäker på vad jag tycker.

Annika kort & gott sa...

Jag skulle oxå bli glad om du kom igång igen. Jag behöver ju (enligt dig och lillebror) vidga mina musikaliska vyer, så det är bäst att du drar ditt strå till stacken :-D

Den skivan skall jag lyssna på om en stund, låter helt klart som en rolig grej i alla fall!
kram syster yster