fredag 12 februari 2010

hur dumt är det ibland?

Eftersom jag lyssnat på Perssons Pack hela veckan fram och tillbaks tänkte jag igår att jag skulle betala för mig och köpa senaste skivan för att ge packet lite stöd. Döm om min förvåning när jag tittade på www.cdon.se och fick se att skivan kostade 79:-, men om man som jag ville köpa den som mp3 kostade den 99:-. Hur i helvete kan man motivera att en skiva kostar mer som download än som fysisk skiva?

Insåg att det jag ska göra är att hitta Per Persson hos eniro, och sedan skicka honom ett par hundringar och sedan blir iaf han och jag nöjda, för de gjorde en storstilad comeback som det talats alldeles för lite om.

Perssons Pack - Öster om heden

3 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Ibland blir det helt enkelt helt sanslöst korkat!
kram syster yster

Annika kort & gott sa...

Glömde säga att nu ska här lyssnas, jag gillar ju oxå dem!

Annika kort & gott sa...

Du har en award att hämta i min blogg!
kram syster yster