söndag 6 december 2009

Dagens låt 091206


Satt och kollade runt på spotify idag efter inspiration. Klickade hit och dit och lyckades springa på några som kallas Xmas Massacre, de hade gjort egna uppspeedade versioner av Last Christmas, och All I Want For Christmas Is You.

Lite efterforskningar visar att det är fyra norrmän som ligger bakom det hela. Skit samma, det är bra mycket bättre än Mariah Carey i alla fall. Låten har ju alltid varit bra, men vi slipper wailandet.

Xmas Massacre - All I Want For Christmas Is You

2 kommentarer:

Unknown sa...

Grymt bra! Helt min smak!

Barasara sa...

Skräp.

Jag älskar Mariahs version. ÄLSKAR. Toppfem av mina favvisjullåtar. I övrigt är jag inte mycket för henne.

Jag erkände precis på lillebrors blogg att jag kan lyssna på henne och Tommy Körbergs "Helga natt" om och om och om igen när jag försöker hetsa mig i stämning. Härlig mix... Som att äta semla med ketchup.